Jeszcze dwa lata temu napisałabym w tym poście o nowych perfumach lub markowej torebce. Z czasem nauczyłam się cieszyć małymi rzeczami i dziś wam je wymienię.



1. Moja rodzina- rodzice, siostry, dziadkowie, mój chłopak. Po długim czasie zrozumiałam, że to właśnie rodzina jest najważniejsza w życiu. Osoby które zawsze pomogą i wesprą.
2. Zwierzaki- jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kotów i psa. Nic tak nie jest przyjemne jak mruczenie kota lub pies który się cieszy na wasz powrót.
3. Ciepły i miły koc.
4. Upieczone ciastka- jeszcze ciepłe.
5. Zielona herbata lub mięta.
6. Gotowanie.
7. Muzyka.
8. Ciepłe skarpetki w zimowy wieczór.
9. Okres Bożonarodzeniowy.
10. Czekolada z nadzieniem malinowym.


11. Dobry sen- nie mam na myśli przesypiania całej nocy i dnia. Chodzi mi o zdrowy pożądny sen po produktywnym dniu.
12. Inspirujące zdjęcia- wystarczy wejść na Pinterest...
13. Sprzątanie mieszkania.
14. Świeże pranie.
15. Czytanie książek.
16. Spędzanie czasu z rodziną.
17. Granie w gry planszowe ze znajomymi lub rodziną.
18. Podróżowanie.
19. Nowy manicure.
20. Świeże kwiaty.



21. Produktywny dzień.
22. Edytowanie zdjęć.
23. Zakupy spożywcze.
24. Podróżowanie.
25. Organizowanie mojego biurka.
26. Świąteczne lampki.
27. Makaron ze szpinakiem.
28. Czytanie blogów.
29. Peeling z kawy.
30. Wieczory z netflixem.

A co uszczęśliwia was? Zachęcam do napisania podobnego postu, chętnie przeczytam!