Hej, 

czy tylko ja lubię brązową, zdrową opaleniznę? Nie tylko w lato, ale cały rok...

W ubiegłym roku korzystanie z solarium było nieco utrudnione. Trzeba było zapisywać się kilka dni wcześniej, na umówioną godzinę. Nie można było sobie "skoczyć" na szybko więc zrezygnowałam. Nie mogłam patrzeć na moją schodzącą opaleniznę... I wtedy znalazłam to... Ten produkt, który odmienił moje zdanie co do samoopalaczy.


Rzucił mi się w oko od razu, mimo że był na najwyższej półce w drogerii Rossmann. Moją uwagę przykuła ta czarna butelka, wyglądająca dość ekskluzywnie w porównaniu do reszty produktów tej kategorii. Napis "pianka samoopalacjąca w 1h" przekonał mnie, że napewno go biorę. Wybrałam odcień najjaśniejszy z całej gamy. Są jeszcze dwa ciemniejsze odcienie.
Cena tego produktu to 65.99zł więc dość sporo jak na samoopalacz ale pomyślałam, że może faktycznie jest tego warty... I to okazało się prawdą.





Produkt to pianka o brązowym zabarwieniu, która ułatwia aplikacje. Nałożyłam go rękawicą z tej samej firmy. Na początku byłam trochę przerażona tego koloru przy pierwszej aplikacji bo wydawał się dość brudny ale sama aplikacja była łatwa i przyjemna. Jeśli chodzi o zapach to na początku był nie wyczuwalny, później jednak zaczął śmierdzieć tym charakterystycznym dla samoopalaczy zapachem. Po godzinie nie widziałam spektakularnego efektu więc pozostawiłam go na całą noc. Rano byłam przerażona... tak mocno zabarwił moją skórę ale oczywiście po spłukaniu efekt złagodniał. 



Samoopalacz dość długo się utrzymywał, myślę, że 4 dni był nienaruszony przy codziennej depilacji. Równomiernie się zmywał. Nie było problemu z resztkami, wystarczył peeling. 

Podsumowując produkt ten jest dla mnie idealny przez swoją formułę. Stosując kiedyś produkty do samoopalania byłam przerażona tym, że rozłożę produkt nierównomiernie. Z samoopalaczem od B.Tan takiego problemu nie ma😍 Efekt jest świetny, piękna, brązowa i zdrowa opalenizna która długo się utrzymuje. Myślę, że jest to również produkt wydajny bo nie potrzeba dużo do aplikacji całego ciała.
Mój Must Have tej zimy! 


Stosujecie produkty samoopalające? Słyszeliście o produktach tej marki?